attityd, attraction, change, coach, comfortzon, committed, direktsäljare, dream

- vill du jobba med mig?

 
Jag kommer aldrig att byta jobb! :-) 
Jag är stolt & 100% nöjd över att arbeta som egen entreprenör med LR Health & Beauty. Ett 30 år ungt, tyskt företag inom försäljning. Det är stort att ha privilegiet att tillbringa min tid med något som inte känns som ett ”jobb” , trots att jag behandlar det som ett jobb. Det försörjer mig & jag lägger ingen tid på annan inkomstbringande sysselsättning. Att göra något jag inte trodde var möjligt när jag började för drygt fem år sedan. 
Det som krävdes för mig var rätt affärsidé/företag, rätt plats, rätt tid. BOOM!
If i can do it, you can do it!
 
 
#1 - - Fröken Grön:

Så härligt att folk vågar! Och så härligt att trivas med det man gör. Bra gjort och fortsätt så! :D

Svar: Tack Fröken Grön, Njut av varje dag & ha en amazing Fredag :-)
Mikael Haraldsson