Guerilla OFFICE, PREQUEL16 intuition, självkänsla, trust, utveckling

Trust your own intuition! - skit i vad andra säger.

Att orubbligt stå fast vid något som du själv tror på kan ibland vara jävligt svårt. Att göra sig själv oemottaglig för yttre påverkan & håla stenhårt fast vid min egen övertygelse oavsett vad alla andra tycker. Alla har vi hört: -det går aldrig! -det kommer inte funka! bla. bla. bla... Det finns alltid en massa experter (amatörer) som tror att dom vet bättre. Man  frågar ju inte en bilmekaniker om råd när man ska göra en smörgåstårta, eller hur. 

Om mina ideér hela tiden ska godkännas av den stora massan så kommer det aldrig bli ett godkännande av alla. Alltid någon pessimistisk bakåtsträvare som inte riktigt "vill" förstå.
 
Det jag gör hela tiden för att hålla negofilerna borta är att jobba med min egen personliga utveckling & min kunskap i det jag jobbar med. Om jag hela tiden är bättre än de jag möter så är jag bäst påläst & kan enkelt hjälpa alla att förstå. För ofta är deras motstånd större ju mindre dom förstår. Rädsla för det okända. BUU!