ManCAVE. My home. action, attityd, biografi, bok, change, coach, comfortzon, commitment, committed, direktsäljare, disaire, dröm, energi, frihet, happy, mlm, momentum, network, optimist, provision, regn, streetsmart, trust, visionär

Idag ska jag LE åt ALLA jag möter!

Det finns typ 3 olika sorters människor.... välj vilka du fikar med!
OPTIMISTER:
5% av befolkningen. el VISIONÄRER!  Big dreamers! 
Det är ju bland dom här fiskarna man vill simma omkring, det flödar av energi & ingenting är omöjligt. Man ser en möjlighet i allat oavsett vad som händer, fantastiska människor. Just idag ska jag träffa ett underbart gäng kollegor som alltid är glada & ler. Dom har tidigare haft ganska svåra förhållanden & begränsade möjligheter men har själva förändrat sin situation med att alltid ha ett positivt mindset. 
 

Dom skiter fullständigt i vad andra tycker & tänker. Sätter skyhöga mål för dom sätter ingen realistisk gräns (vad det nu är?)  Dom når sällan eller aldrig sina mål, men dom når ofta högst av alla i allt dom gör. Dom har lämnat comfortzonen & aldrig hittat tillbaka igen.  Tänk om dom var 95% istället för 5% av befolkningen, WOAW! 
No Rules!  Struntar totalt i regler & tidigare värderingar.   -Vem har hittat på dom "reglerna" ? 
 
REALISTER: 90% av befolkningen. "flocken"
Säger inte något om dom idag. Omvänder dom allt eftersom jag springer på dom.
 
PESSIMISTER: 5% av befolkningen.
Va hette dom? (Dom är bortplockade ur min adressbok.)

Härlig dag på g...