LR Health & Beauty. How to start? Health, LR, action, aloevera, arbete, betterway, change, comfortzon, committed, digitalnomad, jobb, jobba online, jobbahemifrån, jobbaonline, jobbapå nätet, savemoney, workfromhome, workonintenet, workonline, workonlinewithus, workwithus

Don`t wait, the time will never be just right!

Make it now!  
Om man vill ha en förändring så finns det alltid en möjlighet ....
För 6 år sedan gick jag från att jobba 80 timmar i veckan till att jobba 20 timmar i veckan. Nu för tiden har jag privilegiet att tillbringa tiden med något som inte känns som ett ”jobb” , trots att jag behandlar det som ett jobb. Det försörjer mig & jag är min egen chef, bara det är ju en lyx.

Om jag skulle fråga dig 2 saker.
- Har du funderat på att starta en hembaserad business? 
- Har du idag en verksamhet som du funderat på att komplettera med ”något mera” 
Svarar du ja på någon av frågorna så har jag ett förslag till dig...

Med nästan 700 hälsa & skönhetsprodukter i sortimentet har vi gjort så här.
Vi har satt ihop ett ”prova på” paket med Aloe veraprodukter, drink gel, ansiktsvård, parfymprover, krämprover, prislistor, kataloger, parfymprover, mm. 

Nu kan du starta din egen business med en investering på 555:- , du får dessutom produkter till inköpspris för hela summan. 40% rabatt direkt. Sen är det bara att köra igång.

Bläddra i katalogerna: 
Parfym, make-up, hudvård:
http://www.emagcloud.com/lr/SE_sv_CollBeauty012016/index.html#/1/

Kosttillskott, hälsokost, måltidsersättnig, viktminskning:
http://www.emagcloud.com/lr/SE_sv_CollHealth012016/index.html#/1/

Testa produkterna. Sen är det bara att sätta igång, tillgång till webshop, webbaserade utbildningar, säljmaterial, du har inköpspris så länge du själv önskar, inga övriga kostnader.
Skicka pm eller mejla [email protected] om du vill veta mera.  / Mikael